logo
ua
headerIcon

Митне оформлення посилок понад 10 000 євро

вартість розмитнення
Цiна від 4000 UAH
Термін оформлення 1 день

( 1 ) Доставка посилок в Україну службами міжнародної доставки стає дедалі популярнішою. Якщо кілька років тому основним споживачем такого роду послуг були юридичні особи, компанії, то сьогодні ситуація кардинально змінилася. Фізичні особи, звичайні покупці роблять покупки за кордоном щодня і замовляють доставку своїх товарів в Україну. Це можуть бути дрібниці з AliExpress вартістю менш як 150 євро, але бувають і випадки, коли суми покупок значно більші. Щоб отримання посилки не стало для вас проблемою, потрібно знати принципи роботи митниці та бути готовим до заповнення декларації та сплати податкових зборів.

img main

Розмитнення посилок і вантажів понад 10 000 євро

( 2 ) Вимоги до фізичних осіб при оформленні посилок і вантажів на митниці простіші, якщо порівнювати з юрособами. Наприклад, вартість доставки не враховують при визначенні кінцевої вартості посилки. Однак безмитний ліміт у 150 євро поширюється і на звичайних покупців. Усі посилки, вартість яких перевищує 150 євро, підлягають митному оформленню та сплаті мита і ПДВ. Якщо ваша посилка дорожча за 10 000 євро, то для її оформлення діють інші митні та податкові норми.

Після того як кур'єрська служба доставила вантаж або посилку в Україну, вона потрапляє на митницю, де проходить перевірку вартості, відповідності документів і на наявність заборонених товарів.

Визначення вартості посилки або вантажу відбувається на підставі даних, зазначених в інвойсі, чеках або будь-яких інших документах, в яких вказана ціна товару. Якщо вони відсутні, то митні органи визначать вартість самостійно.

Якщо вартість посилки перевищує 10 000 євро, то ви повинні сплатити митні платежі та задекларувати товар, тобто розмитнити його.

Сума платежів нараховується виходячи із сумарної фактурної вартості товару, зазначеної в документах.

Розрахунок мита: сумарна фактурна вартість х ставку згідно з Митним тарифом України.

ПДВ: сумарна фактурна вартість + мито х 20%.

Підсумкова сума може залежати від коду товару, що ввозиться, і наявності або відсутності акцизу. Щоб бути впевненим у правильному розрахунку платежів і якісному митному оформленні зверніться до митного брокера «Semero»

Документи

Часті питання про розмитнення

В Україні визначено два порядки нарахування митних внесків:

  • Посилки та вантажі, вартість яких перевищує 150 євро, але менша за 10 000 євро, оподатковуються 10% митом і 20% ПДВ (НДС).
  • Товари, вартість яких під час імпорту перевищує 10 000 євро, оподатковуються 20% ПДВ і митом залежно від коду товару, який ви ввозите.

Посилки, що не перевищують 150 євро, не підлягають розмитненню та сплаті митних внесків.

Пройти митне оформлення ви можете:

  • Самостійно.
  • Скориставшись послугами митного брокера.
  • Уклавши договір на розмитнення зі службою кур'єрської доставки (FedEx, UPS, DHL, TNT).

Найкращий варіант - найняти досвідченого митного брокера, який простежить за правильністю заповнення документів, усіма етапами доставки, митним оформленням і підкаже правильний код УКТ ЗЕД, на базі якого йде розрахунок митних платежів.

Дізнатися більш детальну інформацію про митне оформлення дорогих вантажів ви можете, зв'язавшись з фахівцями компанії «Semero».

УКТ ЗЕД - це код українського класифікатора товарів зовнішньоекономічної діяльності, який прив'язаний до певної групи товарів. Кожна група або підгрупа товарів має свій унікальний код, який дає змогу його ідентифікувати.

Код УКТ ЗЕД використовується для митного оформлення товарів, а також підрахунку мита й акцизів. Помилки в зазначенні коду товару можуть істотно затримати ваш вантаж на митниці.

Повний перелік кодів УКТ ЗЕД ви можете знайти в Законі "Про митний тариф України" (ССЫЛКА) 04.06.2020 р. № 674 . При оформленні митних документів код імпортних і підакцизних товарів потрібно зазначати повністю, усі 10 цифр.

Щоб визначити код УКТ ЗЕД самостійно вам знадобитися:

  • Закон № 674;
  • Пояснення до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, затверджені наказом ДПС від 14.07.2020 р. № 256; LINK Методрекомендації з листа Міндоходів від 26.03.2014 р. № 6983/7/99-99-24-02-03-17. Зверніть увагу, що за кожною групою є перелік товарів-винятків.

Якщо у вас є необхідність експрес-доставки посилки з України в будь-яку точку світу, компанія
«Semero» може надати різні варіанти, які підійдуть вам і одержувачу.

Як надіслати посилку з України:

  • Подаєте заявку на розрахунок вартості доставки.
  • Надайте необхідну інформацію для відправлення.
  • Компанія готує заявку і накладну для відправлення вашої посилки.
  • До вас приїжджає кур'єрська служба або представник нашої компанії для отримання посилки і підготовки до відправлення.
  • Ви отримуєте номер авіанакладної, за якою будете відстежувати пересування посилки в реальному часі.
  • Компанія надає повний контроль вантажу від моменту відправлення до отримання замовником 24/7.

Згідно з митним кодексом України приватні особи можуть пересилати:

  • одяг та особисті речі;
  • культурні цінності;
  • запчастини;
  • телефони, GPS приймачі для авто, планшети, персональні комп'ютери;
  • різного роду хімічна продукція;
  • товари медичного призначення;
  • подарунки тощо.

 
Для кожної з перерахованих категорій товарів діють свої правила й обмеження.
 
Під час надсилання посилок міжнародною експрес-поштою для проходження митного контролю необхідно надавати дані про вартість товару, якщо вартість товару перевищує еквівалент 10 000 євро, то таку посилку оформлюють на загальних підставах, як і для юридичних осіб, і подають вантажну митну декларацію.

«Semero» – найкомпетентніші поради з митного оформлення посилок та вантажів!

04
Як знайти хорошого митного брокера?

Головне завдання митного брокера - зробити процес митного оформлення максимально швидким і непомітним для клієнта. Сюди входить як індивідуальний підхід до кожного клієнта, так і налагоджений загальний процес роботи.

Для того, щоб реальність відповідала вашим очікуванням і робота з брокером справді залишила тільки позитивні враження, потрібно ретельно обирати брокерську компанію, з якою ви співпрацюватимете.

Критерії вибору митного брокера:

  • Загальний стаж діяльності та досвід роботи з конкретним видом товарів.
  • Позитивні відгуки на незалежних сайтах або усні рекомендації знайомих.
  • Реалістичні умови роботи і терміни доставки.
  • Наявність ліцензії та оформленої юрособи.
  • Підписання контракту перед початком роботи.
  • Відповідальне ставлення до роботи.

Компанія «Semero» має більш ніж 10-річний досвід роботи в цій сфері та достатню компетенцію, щоб займатися митним оформленням будь-якої складності.

Калькулятор