logo
ua
headerIcon

Митне оформлення UPS

Бізнесу
вартість розмитнення
ціна від 4000 UAH
Термін оформлення 1 день

( 1 ) Компанія UPS – входить до четвірки найпопулярніших служб доставки міжнародних вантажів та посилок для бізнесу в Україні. Нарівні з FedEx, TNT та DHL фірма доставляє в країну вантажі з усіх куточків світу та має широкий перелік послуг. Сюди входять: доставка морем, авіаперельоти, відправка та доставка цінних документів, перевезення великогабаритних вантажів та, звичайно ж, експрес-доставка. ЮПС доставляє понад 5,5 млрд відправлень на рік, ви можете бути спокійні, що ваша посилка не загубиться і буде доставлена ​​вчасно.

img main

Професійне розмитнення посилок
та вантажів UPS

( 2 ) Здебільшого, замовляючи будь-що з-за кордону, ви оплачуєте лише вартість товару та послуги доставки UPS. Після прибуття вантажу в Україну повноваження служби доставки виконані, і подальша доля посилки повністю залежить від вас. Прибувши до пункту митного контролю, ваше відправлення має пройти кілька етапів реєстрації, і якщо його вартість перевищує 150 євро, ви зобов'язані його розмитнити. На це у вас є 30 днів, в іншому випадку ваша посилка відправиться назад вашим коштом.

Митне оформлення навряд чи можна назвати простим та швидким процесом. Насамперед проблеми виникають вже на етапі особистої присутності, не всі можуть дозволити собі витратити час на відвідування митниці.

Наступний пункт – наявність усіх документів. Сюди відносяться як дані про сам товар, так і документи, що підтверджують особу одержувача. Перелік документів може змінюватися залежно від кількості та виду товару, що ввозиться.

Найбільші труднощі виникають під час оформлення митної декларації, де від правильності внесених даних залежить як термін отримання вантажу, так і той факт чи пустять його взагалі у країну.

Оптимальний варіант для юридичної особи – найняти досвідченого та кваліфікованого митного брокера, який візьме на себе всі труднощі взаємодії з митницею.

Укладати контракт із брокером варто ще на момент замовлення посилки, це дасть вам можливість вже на початковому етапі розуміти, скільки коштуватиме розмитнення, які є нюанси, пов'язані з типом вашого вантажу і скільки часу насправді може зайняти доставка посилки з пункту відправки до ваших дверей.

Компанія «Semero» надає консультації, повний супровід та бере на себе митне оформлення міжнародних вантажів та посилок для юридичних осіб. Ми оптимізували процес подання необхідних документів та сплати податків – лише кілька кліків та вантаж легально розмитнений.

«Semero» – залиште час для бізнесу, а розмитнення ми беремо на себе!

Документи для митниці

Питання та відповіді фахівців компанії «Semero»

Після прибуття посилки чи вантажу до України його справді може бути затримано на митниці. Але це абсолютно не означає, що ви не зможете отримати замовлення.

Затримка в першу чергу говорить про те, що вам потрібно зв'язатися з митними органами та дізнатися причину затримки. Відповідно до процедури, вам повинні її назвати.

Залежно від підстав затримання посилки чи вантажу алгоритм вирішення цієї проблеми буде змінюватись

При перевищенні безмитного ліміту 150 євро вам потрібно просто сплатити податковий внесок і пройти митне оформлення.

Якщо ваш товар заборонено або обмежено у кількості до ввезення. То отримати вантаж чи повну його кількість ви не зможете. Уникати таких ситуацій допоможуть попередні консультації зі спеціалістами «Semero».

Помилки у документах. Помилки можуть коштувати вам повернення посилки відправнику або оплати за зберігання, якщо ви не виправите їх вчасно. Для цього вам потрібно запросити коректні дані у відправника та надати їх кур'єрській та митній службі.

Для того, щоб отримання посилок та вантажів проходило легко, швидко та правильно скористайтесь послугами митного брокера «Semero».

Помилки в документах завжди пов'язані з трьома причинами:

  • Ви не перевірили дані про себе або товар у супровідних документах.
  • Ви не знали, як правильно мають бути заповнені документи, тому припустися помилок.
  • За час доставки відбулися якісь зміни, і документи більше не відповідають дійсності.

    Для того, щоб отримання посилок та вантажів проходило легко, швидко та правильно скористайтесь послугами митного брокера «Semero».

Найчастіше таких помилок можна уникнути, приділяючи більше уваги процесу оформлення або доручивши це турботам досвідченого митного брокера.

Неточності в документах лише виглядають неважливими, насправді вони можуть спричинити затримання, штраф чи конфіскацію вантажу. Тому їх необхідно виправляти, як тільки ви їх помітили.

Відправник повинен надати коректні дані, а вони бути внесені до документів служби доставки та митних органів. На це виділяється 30 днів.

Щоб бути впевненим у точності даних та отримувати посилки без затримок, скористайтесь послугами митного брокера «Semero».

Насамперед переконайтеся, що потрібний вам товар та необхідну вам кількість чи вагу дозволено ввозити в Україну. Зробити це ви можете самостійно, звернувшись до нормативних документів або проконсультувавшись зі спеціалістами «Semero».

Не варто думати, що єдина умова, яку потрібно знати під час митного оформлення – сума безмитного ліміту.

Консультуючи юридичних осіб щодо розмитнення зразків товарів, ми даємо безліч рекомендацій з огляду на специфіку кожного вантажу.

До загальних рекомендацій можна віднести:

  • Доставка на фізособу, може обійтися вам дешевше і займе менше часу.
  • Також вантаж можна оформити на компанію як тимчасове ввезення, якщо товар дорогий і вимагає повернення.
    Отримати більше консультацій для бізнесу щодо митного оформлення ви можете, зв'язавшись із нами.

Насправді митним органам байдуже чи платили особисто ви за посилку. Їх цікавить фактична вартість відправлення плюс доставка, якщо йдеться про юридичну особу.

І саме це варто враховувати при отриманні будь-якого виду вантажів чи посилок.

Митні органи можуть перевірити вартість посилки із супровідних документів або наданих чеків, якщо вартість ніде не вказана, то її буде встановлено митницею самостійно.

Посилки, сума яких не перевищує 150 євро, надсилаються замовнику.

Якщо безмитний ліміт перевищено, то ви повинні сплатити митні платежі, які розраховуються залежно від коду товару, а також статусу одержувача (фізична чи юридична особа).

Дізнайтеся про всі нюанси отримання та розмитнення вантажів на безоплатній основі у менеджерів брокерської компанії «Semero».

Кур'єрські служби, у тому числі UPS, пропонують клієнтам скористатися їхніми послугами не тільки з доставки вантажів, але і доручити їм розмитнення посилки або вантажу.

Головне, що ви повинні знати – укладати договір про митне оформлення з кур'єрською службою не обов'язково.

При належних знаннях ви можете розмитнити посилку або вантаж самостійно, або цим може зайнятися професійний митний брокер.

І, як останній варіант, доставку може сплатити відправник чи агент.

Ви самі ухвалюєте рішення, з ким і як працювати вам буде комфортніше. Однак подумати про ці питання варто заздалегідь, щоб уникнути будь-яких проблем на митниці.

Митний брокер «Semero» – комфорт клієнта та швидкість доставки понад усе!

06
Що потрібно врахувати під час замовлення вантажу чи посилки в Україну?

Кожна компанія хоче, щоб доставка її вантажу проходила якнайшвидше. І щоб це відбувалося саме так, є два варіанти дій:

  • Ви вивчаєте всі нюанси щодо доставки, митного оформлення посилок в Україні та самостійно контролюєте всі етапи процесу.

  • Наймаєте досвідченого митного брокера та спокійно чекаєте на прибуття посилки або вантажу.

Для того, щоб вантаж був доставлений максимально швидко, необхідно:

  • Дізнатися код товару, регламент його ввезення та вартість митних платежів та умови страховки.

  • Зробити приблизний розрахунок доставки за вагою та габаритами.

  • Підготувати контракт на постачання товару до України.

  • Закласти ризики у разі затримки доставки товару.
  • Проконтролювати правильність заповнення всіх документів.

Залежно від типу товарів, що ввозяться, цей список може змінюватися, тому, якщо ви не впевнені, що впораєтеся з усім цим самостійно, то фахівці брокерської компанії «Semero» завжди раді взяти турботи про ваш вантаж на себе.

Калькулятор