logo
ua
headerIcon

Митне оформлення FedEx

Бізнесу
вартість розмитнення
Ціна від 4000 UAH
Термін оформлення 1 день

( 1 ) FedEx – міжнародна кур'єрська служба доставки посилок та вантажів по усьому світу. Її популярність обумовлена ​​цілою низкою переваг, до яких входять: швидкість доставки, широкий перелік послуг й простота використання. Враховуючи ці фактори, українські компанії залюбки використовують FedEx для доставки документів, посилок та вантажів. Завдання кур'єрської служби – за короткий термін доставити вашу посилку в Україну, з будь-якої точки світу, але що далі? А далі доведеться пройти митне оформлення, і якщо ви не хочете, щоб ваша посилка затрималась на митниці, вам потрібен професійний митний брокер.

img main

Професійне та швидке розмитнення посилок та вантажів FedEx

( 2 ) Зазвичай проблеми з отриманням посилки або вантажу починаються вже після його прибуття в Україну. Митні вимоги не завжди бувають зрозумілі, а неправильне заповнення контракту або інших документів може затримати вашу посилку на митниці. У разі помилок у супровідних документах вантаж може бути відправлений ​​назад через 30 днів.

Середній, дрібний і навіть великий бізнес часом не знає, які документи потрібні, і як їх оформити для швидкого отримання відправлення. Щоб гарантовано уникнути будь-яких проблем із розмитненням і потрібен брокер.

Єдиний випадок, при якому вам не потрібен посередник для митного оформлення – вартість посилки з урахуванням транспортування не перевищує 150€ і не оподатковується, а отже, не потребує розмитнення.

Найкращий варіант для бізнесу – це укласти договір із брокером ще до того, як ви замовите вантаж чи посилку.

У такому разі ви зможете заздалегідь отримати професійну консультацію одразу з кількох важливих питань: чи дозволено ввезення необхідного вам продукту, чи предмета в Україну та в якому обсязі; які документи необхідні для його оформлення; чи можуть виникнути труднощі з його митним оформленням і скільки часу це може зайняти; та найважливіше – вартість розмитнення.

Окрім попередніх консультацій, головне завдання брокера – митне оформлення вашої посилки. Компанія «Semero» вже понад 10 років займається розмитненням у Києві. Ми знаємо, як працюють міжнародні перевізники у кожній країні та всі нюанси оформлення різних видів посилок та вантажів.

«Semero» бере на себе все, що пов'язано з оформленням митних документів та допомагає вам отримати відправлення за мінімальний термін, з якісно оформленими документами та без вашої присутності на митниці.

«Semero» – гарантія правильного розмитнення вантажів!

Документи

Часті питання про розмитнення FedEx від юридичних осіб

Давайте докладно розберемо, що робити юрособі, якщо посилку при відправці або отриманні затримали на митниці і як можна вирішити це питання.

  • Вам мають надати копії документів із печаткою митниці (інвойс, накладна FedEx).

У випадку, якщо ціна вашого товару все ж таки не перевищує 150 євро достатньо надати митним органам swift платіж і контракт (якщо він передбачений), які підтвердять вартість посилки.

Якщо за доставку товару оплата здійснюється в Україні, то до його вартості додадуться транспортні витрати та у разі перевищення ліміту в 150 євро доведеться готувати митну декларацію з оплатою ПДВ та мита згідно з кодом товару.

Майте на увазі, що термін зберігання неоформленої посилки на митниці – 30 днів, після чого вона буде повернена відправнику та не безкоштовне.

  •  На митниці вам повинні вказати причину затримки.

Основні причини затримання посилки на митниці Україна:

  • Перевищено суму безмитного ввезення. Органи митного контролю можуть запитати підтвердження вартості товару, якщо виникають сумніви, що його ціна з урахуванням міжнародної доставки не перевищує 150 євро. Або ж, у вас прописані умови постачання, які передбачають вартість + доставку товару в одній сумі, наприклад, умови постачання СРТ KIEV.

  • Обмеження на ввезення товару. Митниця має право запросити технічні дані, а також інформацію про вартість товару, можливо, діють обмеження на його ввезення.

  • Неправильно вказано вміст посилки. У цьому разі може бути складено протокол на відправника чи запрошені в нього коректні дані. Цей процес може тривати якийсь час.

  • Помилки у даних одержувача. Наприклад, у накладній Федекс одержувач – компанія, а в інвойсі – фізична особа, або навпаки. Оскільки для фізичної особи в ціну посилки не враховується вартість доставки, то посилку можуть затримати для уточнення даних.

Рекомендації

Перед відправкою або замовленням посилки зверніться до митного брокера «Semero» і вам розкажуть про усі можливі варіанти швидкої доставки.

«Semero»  – гарантія правильного розмитнення вантажів та доставки вчасно

У разі помилки або зміни кінцевого одержувача посилки, необхідно змінити дані в супровідних документах. Для цього необхідно зробити запит відправнику на зміну даних одержувача.

Рекомендації

Не вказуйте в документах назву компанії, якщо на замовлення очікує її співробітник, вкажіть адресу організації, а одержувачем фізичну особу.

Процес виправлення документів складається з кількох етапів:

  • Перевізник повинен отримати нові документи за лінією доставки.
  • Митним органам має надійти листа про прийняття до роботи коректних документів (послуга платна).
  • Перші два пункти не повинні займати понад 30 днів (термін зберігання посилок на митниці), інакше вона вирушить назад вашим коштом.
  • Митниця має опрацювати нові документи. Потрібно враховувати, що якщо вони не влаштують працівників пункту пропуску з якихось причин, посилку також відправлять назад.

 «Semero» – дає кваліфіковані та правильні консультації.

Якщо ви хочете отримати зразки товару для тестування або на виставку, вам необхідно знати, як правильно завезти посилку в Україну.

Нюансів дуже багато і кожен випадок доставки зразків індивідуальний, необхідно враховувати специфіку товару, його кількість, вагу тощо. Навіть вартість посилки до 150 євро не завжди гарантує відсутність проблем на митниці.

Наприклад, важливо одразу вирішити, як завозити товар – на фізичну чи юридичну особу.

  • Як правило, замовляють на фізичну особу, тому що транспортні витрати у такому випадку не враховуються при митному оформленні (вартість товару по інвойсу до 10,000 євро) і митне оформлення відбувається швидше.
  • Але є категорії товарів та постачальників, які відвантажують лише на компанію. У такому разі ми радимо оформляти тимчасове ввезення у разі необхідності повернення товару відправнику.

«Semero» – наш досвід дасть вам правильне рішення щодо доставки товару.

Якщо ваша компанія чекає на посилку і ви не оплачували за товар

  • Вартість посилки до 150 євро з урахуванням вартості доставки – без митних платежів.
  • Вартість посилки понад 150 євро – згідно з кодом товару сплачується ПДВ та мито.

Якщо посилка на безоплатній основі, то перевірятиметься її ціна та вартість доставки, якщо вона не прописана в інвойсі.

Як правило, за відсутності в інвойсі окремо вказаної вартості доставки, і ця поставка не контрактна, то вам можуть додати транспортні витрати.

Підсумкова сума посилки та код товару впливає на суму, яку ви зобов'язані заплатити при розмитненні товарів та вантажів.

«Semero» – найкраще рішення для доставки посилок!

Укладання договору з FedEx є обов'язковим лише у випадку оплати за міжнародну доставку посилки. Усі митні формальності за необхідності оплачуються окремо.

Замовник має право самостійно займатися підготовкою та митним оформленням товару. Є кілька варіантів, які дозволять вам прийняти рішення.

Відправити або отримати вантаж FedEx без договору

  • Доставку може сплатити відправник чи агент, варто обговорити цей момент заздалегідь.
  • Розмитнити посилки може найнятий вами митний брокер або ви можете зробити це самостійно.
  • Перед отриманням посилки необхідно проконсультуватися і зробити висновок, як вам вигідніше працювати.
  • Не поспішайте з ухваленням рішення, обміркуйте та зважте всі варіанти.

«Semero»: основний критерій якості – час отримання посилки!

06
Правильні документи – швидка доставка

Для того, щоб швидко і без головного болю отримати та розмитнити посилку необхідно:

  • Отримати консультацію щодо товару та можливості його ввезення в Україну.
  • Зробити приблизний розрахунок доставки за вагою та габаритами.
  • Підібрати код товару – врахувати митні платежі (ПДВ, мита, дозволи та інше).
  • Підготувати контракт на постачання товару до України.
    Дізнатися про умови страхування вантажу.
  • Проконтролювати коректність заповнення інвойсу – назву товару, умови постачання, країну походження тощо.
  • Закласти ризики у разі затримки доставки товару.

Всі перелічені пункти ви можете зробити самостійно або звернутися по допомогу до митного брокера.

Вибираючи займатись митним оформленням самостійно, ви ризикуєте не лише затримати свій вантаж чи посилку на митниці, але й отримати штраф або, у гіршому випадку, ваш вантаж буде вилучено або надіслано відправнику вашим коштом.

Такі ризики пов'язані з помилками у заповненні документів або простроченням термінів їх подання.

Щоб уникнути всіх можливих ризиків, ми рекомендуємо найняти досвідченого брокера, який знає всі нюанси роботи з митними документами та може гарантувати їхнє правильне та своєчасне заповнення.

Компанія «Semero» вже понад 10 років успішно займається розмитненням товарів та вантажів для юридичних осіб і може гарантувати якість своєї роботи.

«Semero» : правильний розрахунок – швидка доставка!

Калькулятор