Експрес доставка в США
США
( 1 ) На 2023 рік пропонуємо доставку документів та посилок з України - АВІАФРАХТ від 100 кг для компаній , терміни 14 днів . Доставка вантажів та посилок вагою від 0,5 кг сервісом Express Service Point ( UPS , DHL , TNT , FedEx та інші ) через митний склад в Європі до 10 робочих днів . Оформлюйте доставку на сайті. Підходить для компаній та фізичних осіб.
Як замовити доставку ОНЛАЙН
Доставка посилок і вантажів з України до США
( 1 ) Доставка в США за допомогою компанії «Semero» вирізняється оперативністю та надійністю. Індивідуальний підхід до кожного клієнта гарантує взаємовигідну співпрацю на найкращих умовах і повне збереження вантажу (контроль здійснюється протягом усього шляху проходження товару). Наші співробітники допоможуть не тільки вибрати потрібний тип контейнера або пакування для перевезення, а й нададуть повний комплекс послуг із транспортування, вивантаження та доставки посилки безпосередньо одержувачу. Надіслати посилку в США з України можна за допомогою морського транспорту або авіакомпаній. Перший спосіб передбачає серйозні тимчасові витрати і більш високі ризики не доставити вантаж вчасно, до того ж морський перевізник не відповідає за можливі затримки в дорозі. Якщо замовнику потрібна висока швидкість доставки, гарантія отримання товару в чітко визначені терміни і його збереження, ми рекомендуємо зупинити свій вибір на авіаперевезенні. Компанія «Semero» спеціалізується на перевезенні посилок і вантажів авіатранспортом, наші менеджери зможуть підібрати для вас найвигідніший тариф.
Доставка посилок або вантажів до США з України може містити два варіанти:
- Пряма доставка до США кур'єрською службою: FedEx, UPS, TNT, DHL (у мирний час).
- Доставка посилки на митний склад у США з транзитом у країни континенту.
Міста, які користуються найбільшим попитом для відправлення посилок до Америки:
Нью-Йорк, Лос-Анджелес, Чикаго, Х'юстон, Фінікс, Філадельфія, Сан-Антоніо, Сан-Дієго, Даллас, Сан-Хосе, Остін, Джексонвілль, Форт-Верт, Індіанаполіс, Шарлотт, Сан-Франциско, Сіетл, Денвер, Оклахома-Сіті, Нашвілл, Ель-Пасо, Вашингтон, Бостон, Лас-Вегас, Портленд, Детройт, Луїсвілл, Мемфіс, Балтімор, Мілуокі, Альбукерке, Фресно, Тусон, Сакраменто, Меса, Канзас-Сіті, Атланта.
Дізнатися більш детальну інформацію про умови, терміни і вартість доставки посилок і вантажів з України в одне з міст США ви можете, зв'язавшись з менеджером логістичної компанії «Semero».
Часто задавані питання
Як відправити посилку з України з компанією «Semero»?
- Зв'язатися з менеджером нашої компанії і обговорити всі моменти доставки: вартість доставки, час доставки, специфіка доставки тих чи інших видів товару.
- Укласти договір із «Semero».
- Упакувати посилку.
- Повідомити нам коректні дані про одержувача: адресу, ПІБ і номер телефону.
- Передати посилку нашому співробітнику для оформлення та відправлення.
- Оплатити наші послуги та можливі додаткові витрати.
Переваги роботи з логістичною компанією «Semero»:
- Індивідуальний підхід до кожного клієнта.
- Персональні консультації ще до етапу відправки.
- Своєчасність і оперативність доставки від дверей до дверей.
- Опрацювання оптимальних рішення доставки товару.
- Цілий ряд додаткових послуг (розмитнення посилок, митний брокер тощо).
- Тільки легальні методи роботи.
- Працюємо з юридичними особами, ФОП, ТОВ, ПП і фізичними особами.
- Знижки та система лояльності для постійних клієнтів.
- Понад 10 років досвіду у сфері міжнародної доставки.
Робота з «Semero» – гарантія дотримання термінів доставки посилок до США і відсутності проблем на митниці.
Основні правила під час відправлення посилок і вантажів з України?
- Не намагайтеся відправити заборонені або обмежені до відправлення товари.
- Вказуйте справжню вартість вмісту посилки та його кількість.
- Приділіть увагу правильності заповнення даних про одержувача.
- З'ясуйте, чи потрібні вам додаткові дозволи або висновки експертів під час відправлення тих чи інших предметів.
- Домовтеся з одержувачем про митне оформлення, якщо це необхідно.
- Після передачі посилки фахівцям нашої компанії або служби доставки, вам зобов'язані назвати трекінговий номер, за яким ви й одержувач зможете відстежувати посилку на всіх етапах доставки.
Відстежити посилки та вантажі DHL, UPS, FedEx і TNT
Щойно ви оформили доставку посилки або вантажу з України до Америки, вам необхідно дізнатися трекінг номер для відстеження посилки.
Перейшовши на сайт кур'єрської служби, яка доставляє вашу посилку, ви можете відстежити її точне місцезнаходження:
- DHL express https://express.dhl.ru/otslezhivanie/
- UPS https://ua.ups.com/track?loc=en_UA&requester=ST/
- FedEx https://www.fedex.com/ru-ua/tracking.html
- TNT https://www.tnt.com/express/uk_ua/site/shipping-tools/tracking.html
Якщо посилка не відстежується, зв'яжіться з офісом служби доставки та дізнайтеся причини:
- DHL express: (044) 490-26-00
- UPS: (044) 280-00-00
- FedEx та TNT: (044) 280-00-00
Які документи потрібні, щоб відправити посилку з України до Америки?
Перелік документів індивідуальний і ґрунтується на специфіці товару, місця, де ви його замовили і вашого юридичного статусу.
- Паспортні дані та ІПН.
- Картка акредитації юридичної особи (ТОВ, ФОП, ПП тощо).
- Контракт, інвойс, технічний опис товару, пакувальний лист.
- Дозвіл на вивезення тих чи інших зразків товарів за необхідності.
Для відправки міжнародної посилки фізичною особою в Україні, потрібні такі документи:
- Паспорт, ІПН код або інші документи, що підтверджують особу одержувача. Для не громадянина України тільки паспорт.
- Чеки або роздруківки з сайту, де вказана вартість покупки.
- Товарно-транспортна накладна та інвойс на посилку – отримати її можна на ресепшені перевізника або в електронному вигляді на пошту.
- Оформлена експортна декларація для юридичних осіб.
- Компаніям при інвойсі до 150 євро митне оформлення за заявою.
- Фізичним особам до 10 000 євро оформлення за заявою, понад митна декларація.
Митні збори під час відправлення посилки або вантажу з України до США не оплачуються.
У загальну вартість доставки може входити:
- Послуги кур'єрською службою (FedEx, UPS, TNT, DHL можна розрахувати на сайті перевізника або агента).
- Митне оформлення (для фізичних осіб та юридичних осіб різний порядок митного оформлення).
- Страховка посилки.
Приклад розрахунку доставки для посилок вагою 10 кг розміром 50*50*50 см:
Робимо розрахунок об'ємної ваги в см: 50*50*50=125000/5000 = 25 кг.
Вартість розрахунку доставки буде проводитися за об'ємною вагою – 25 кг, оскільки вона перевищує фактичну.
Вибираєте сервіс доставки: експрес або економ.
Страховка, як правило, становить 1% від вартості.
Пакування за рахунок відправника. Ви можете зробити його самостійно або звернутися з цим питанням до представників кур'єрської служби.
Розрахувати підсумкову вартість доставки до США, ви можете самостійно або відправити запит менеджерам компанії «Semero».