logo
ua
headerIcon

Розмитнення посилок DHL

Громадянам
вартість розмитнення
Цiна від 2000 UAH
Термін оформлення 1 день

( 1 ) Німці завжди славилися своєю пунктуальністю та педантичністю до деталей, що зіграло лише на руку німецькій службі доставки DHL. Інтегрувавши ці національні риси в бізнес-модель, вони змогли досягти світового визнання. Компанія вже не один рік входить до списку найпопулярніших, швидких та якісних служб доставок вантажів, посилок та документів у світі. Українці часто вдаються до їхніх послуг не лише для бізнесу, а й для особистих цілей. Доставка покупок з-за кордону, відправка важливих документів або габаритних предметів – це лише частина з переліку послуг DHL.

img main

Відстеження DHL

Номер відстеження

Отримання посилок та вантажів
DHL в Україні

( 2 ) Здебільшого кур'єрська служба займається виключно доставкою вантажу або посилки в Україну. І якщо її вартість перевищує 150 євро або викликає сумнів у митних органів, вона може суттєво затриматись на митниці. Це відбувається через чинний в Україні мінімальний безмитний ліміт. Посилка, яка коштує дорожче 150 євро його перевищує та обкладається податком і потребує розмитнення.

Розмитнити чи провести митне оформлення ви можете самостійно або уклавши договір із митним брокером.

Для митного оформлення вам знадобляться:

  • особисті документи, які підтверджують, що ви є одержувач, який вказаний у супровідних документах до вантажу;
  • документи, що підтверджують вартість товару;
  • чеки про вартість доставки;
  • реквізити для оплати та точні суми податкових зборів;
    митні форми.

Як ви бачите, список не такий великий, але потребує точності оформлення на кожному етапі. Навіть через одну помилку митниця може відмовити у видачі вантажу, і вирішення цього питання може тривати кілька місяців.

Щоб зробити розмитнення швидко та якісно, потрібен митний брокер.

Компанія «Semero» займається митним оформленням посилок та вантажів різної складності. Плюси роботи з досвідченим брокером полягають у тому, що ми знаємо всі підводні камені на шляху до швидкого та якісного розмитнення.

Ми прагнемо максимально полегшити процес митного оформлення для Вас. Тому розробили систему, яка допомагає в пару кліків заповнити всі необхідні документи та не витрачати час на непотрібні деталі.

Робота з «Semero» – це легко, швидко та якісно!

Документи для митниці

Часто задавані питання

Митне оформлення посилок DHL відбувається у кілька етапів:
 
Підготовка документів. Необхідно з'ясувати, який перелік дозвільних документів потрібний для перетину вантажем кордону, проходження митниці та доставки одержувачу. Потім ці документи потрібно зібрати та підготувати для здійснення митних операцій.
 
Огляд товару. На кордоні може проводитись огляд товару. Необхідно переконатись, що ввозяться дозволений товар, що на нього є документи. Також перевіряється відповідність вантажу та супровідних документів. 

Якщо посилка не відповідає опису в документах, наданих на митниці, можливі штрафи або конфіскація вантажу.

Заповнення митної декларації, її подання. Важливий етап, який потребує професіоналізму, знання закону та тонкощів митного оформлення. Необхідно правильно вказати всі дані про товар, як це вимагається у декларації.

Сплата митного збору. Сума податку розраховується з вартості посилки. Грамотний митний брокер може заздалегідь порахувати, скільки вам обійдеться розмитнення. Завдяки цьому ви можете завчасно підготувати гроші і сума не буде для вас сюрпризом.

Посилку видадуть після того, як надійдуть гроші на рахунок митниці, і тоді оформиться декларація – середній час 1-4 години після оплати.

Отримання вантажу. Розмитнення посилок DHL завершено. Зрештою, заповітне отримання вашої посилки. Усі документи оформлені, мито сплачено. Тепер вантаж можна доставляти одержувачу.

Щоб отримати вантаж якнайшвидше і виключити будь-які проблеми з митницею, зверніться до досвідченого митного брокера «Semero».

Для розмитнення товару DHL фізичним особам необхідно підготувати такі документи:

  • паспорт чи документ, що його замінює;
  • ІПН;
  • договір купівлі-продажу для юридичних осіб;
  • підтвердження вартості товару (посилання на інтернет-ресурс, чек про оплату) для фізосіб;
  • транспортна накладна, інвойс на вантаж чи посилку;
  • документи про логістичні витрати для юридичних осіб у разі оплати за доставку в Україну.

Список документів може змінюватися в залежності від обставин і досвідчений митний брокер допоможе вам зібрати всі необхідні папери, щоб успішно завершити митне оформлення посилки DHL.

На певні категорії товарів потрібно надати сертифікацію чи дозвільні документи для проходження митного оформлення:

  • ювелірні вироби, дорогоцінні метали;
  • дорогоцінне каміння;
  • товари з 1-24 групою ТНЗЕД насіння, рослини, продуктова група (заборонена до ввезення фізособами, крім продуктів харчування у заводській упаковці вагою до 10 кг);
  • підакцизні товари (алкоголь, цигарки) заборонені на ввезення фізичними особами;
  • мобільні телефони від 2 штук;
  • холодна зброя;
  • GPS та радіопристрої зі спеціальними характеристиками. 

Для ввезення цих товарів через DHL крім сплати мита митниця вимагає сертифікати, висновки експертів, а для деяких – дозвіл СБУ. Краще дізнатися про всі нюанси ввезення того чи іншого товару ще на момент його замовлення в Україну.

Вартість розмитнення безпосередньо залежить від заявленої вартості посилки у документах.

  • З посилок вартістю до 150 євро мито з фізичних осіб не стягується.
  • Для вантажів та посилок вартістю від 150 євро мито становить 10% від суми та 20% ПДВ, подається декларація М16.
  • Вартість посилки понад 10 000 євро подається вантажна митна декларація – мито згідно з кодом товару плюс ПДВ 20%.

Грамотний митний брокер розуміє багато тонкощів, які стосуються сплати мита. Наприклад, якщо посилку оплачує одержувач, то 10% та 20% ПДВ розраховуються з вартості вантажу без урахування вартості доставки. Саме тому розмитнення DHL – це завдання, яке потрібно довіряти лише професіоналам.
 
Розрахунок митних платежів може зробити митний брокер або інспектор – сплатити мито за посилку DHL можна через будь-яку платіжну систему, наприклад, Приват24 або платіжний термінал, що знаходиться в офісі DHL за адресою – Київ, вулиця Лугова 9.
 
Реквізити митних платежів вам підкаже брокер чи митний інспектор.

Розрахунок митних платежів для посилки DHL
 
Приклад розрахунку податкового платежу: зі 151 € – це повна вартість посилки, 150 євро не оподатковується, а на 1 €, що залишилися, нараховуються митні платежі за курсом НБУ на день оформлення.
 
Базою для оподаткування буде: 151-150 = 1 євро 
Мито: (151 - 150) * 10% = 0.10 євро
ПДВ: (1 + 0.1) * 20% = 0.22 євро
 
До сплати податки з посилки вартістю 151 євро:
мито 0.10 євро + ПДВ 0.22 євро = 0.32 євро
 
* орієнтовна сума нарахувань за курсом НБУ – (11.91 грн) – залежить від курсу валют встановленого НБУ на дату оформлення декларації.

За допомогою калькулятора мита в Україні можна швидко розрахувати його для товарів із вартістю від 150 до 10 000 євро – ставка мита 10%, ПДВ 20% для фізичних осіб. Посилки до 150 євро не оподатковуються.
 
За вартості посилки понад 10 тис. євро – оформляється ВМД, митні платежі нараховуються згідно з кодом товару з урахуванням доставки товару.
 
Щоб бути впевненим у своїх діях, проконсультуйтесь із брокером компанії SEMERO.UA. Отримайте безкоштовну консультацію спеціаліста, скориставшись контактною інформацією.

04
Як самому розмитнити посилку DHL?

Якщо ви вирішили зайнятися митним оформленням самостійно, то маєте знати хоча б приблизний алгоритм дій.

1. Приїжджаємо до офісу DHL у Києві, який розташований за адресою: вулиця Лугова 9.

2. На першому поверсі біля платіжного терміналу знаходите вікно з видачі документів на посилку. Називайте номер накладної та отримуєте документи.

Не забудьте взяти з собою ваші документи, що підтверджує особу, і ці дані повинні співпадати з тими, що вказані в супровідних документах у графі «одержувач».

3. На ресепшені попросіть бланк декларації М16 та заповнюєте. Підготуйтеся наперед, там може бути багато незрозумілих питань.

4. Зробіть копію документів паспорт 1 і 2 сторінки, прописки та ІПН, а також копію накладної на посилку.

5. Оплатіть податкові собори через Приват24, термінал або будь-яким іншим зручним для вас способом.

Важливі моменти:

Уникайте будь-яких помилок у документах, через які вашу посилку можуть затримати або взагалі відмовитися видавати. Враховуйте, що зволікати з оформленням посилки не варто, тому що безкоштовне зберігання посилки на складі DHL складає всього 5 днів.

Прорахуйте заздалегідь самі або зверніться до митного брокера чи інспектора за точною сумою податкового платежу та реквізитами сплати. При плануванні поїздки до офісу DHL враховуйте графік його роботи та перерви.

Графік роботи складу DHL за адресою: Київ, вул. Лугова 9.

Понеділок п'ятниця:

8.00 – 9.00 інвентаризація
9.00 – 18.00 видача посилок
18.00 – 19.00 розміщення вантажів / закінчення операційного дня

Перерва: 13.00 – 14.00

Можливий короткий робочий день у п'ятницю до 17.00

Субота, неділя: вихідний

Калькулятор