logo
ua
headerIcon

Митне оформлення посилок та вантажів із Німеччини

Митне оформлення посилок та вантажів із Німеччини

Розмитнення посилок та вантажів з Німеччини з компанією «Semero»

( 1 ) Розмитнення або митне оформлення – один з найпопулярніших запитів, з яким до нас звертаються клієнти. Здавалося б, що може піти не так під час такого простого процесу, як доставка посилки або вантажу з пункту А в пункт Б. Але, як показує наш досвід, статися може буквально все, що завгодно. І такі «несподіванки» можуть коштувати вам не тільки затримки посилки на митниці, а й призвести до її конфіскації. Подібні ризики можуть бути ще виправдані, коли йдеться про приватні посилки, але коли йдеться про бізнес, то такі форс-мажори можуть коштувати серйозних грошових і репутаційних збитків.

Наші клієнти – це люди, які тверезо оцінюють митні ризики і хочуть не тільки їх уникнути, а й заощадити свій час, доручивши ці завдання професіоналам. Ми беремо на себе повний супровід вашої посилки, починаючи з моменту оформлення замовлення в Німеччині і закінчуючи оформленням усіх необхідних документів з митного оформленя та отриманням вантажу в Україні. Подібний підхід зводить до мінімуму можливість того, що під час доставки виникнуть будь-які проблеми на митниці. Наше головне завдання під час роботи з клієнтом – зробити все можливе, щоб посилка була доставлена максимально швидко, надійно і без переплат.

Напрямок доставки посилок та вантажів Німеччина-Україна завжди був популярним і за останні роки його популярність, виходячи із запитів, які до нас надходять, тільки зросла. Тому ми хочемо відповісти на кілька частих запитань про посилки з Німеччини, які нам ставлять.

Часті питання

Ми працюємо як із приватними особами, так і з компаніями різної спрямованості. Тому список ввезеного дуже різноманітний, але якщо скоротити цей перелік до топ-10, то в нього входять:

  • Документи (паспорт, закордонний паспорт, доручення, облікові документи та інше).
  • Кредитні картки (не активовані).
  • Ключі від авто, квартири та подібне.
  • Особиста техніка та гаджети (телефон, ноутбук, принтер та інше)
  • Авто- і мотозапчастини.
  • Одяг, взуття та аксесуари.
  • Екіпірування для полювання, риболовлі та спорту.
  • Дитячий одяг та іграшки.
  • Особисті речі.
  • Зразки продукції та матеріалів.

Під час роботи з клієнтом, перше, що ми робимо, це аналізуємо, що саме і в якій кількості ви хочете ввезти в країну. І Україна, і Німеччина мають законодавчі норми, які можуть забороняти або обмежувати експорт/імпорт певних речей. Цей список може оновлюватися та доповнюватися, тому потрібно стежити за його актуальністю. Крім цього, можуть діяти обмеження на кількість товарів для пересилання. 

Ба більше, хотілося б зазначити, що різні категорії товарів можуть мати різні правила ввезення та митного оформлення. Наприклад, частий запит до нас – ввезення зразків. Це можна зробити абсолютно по-різному, з урахуванням статусу одержувача і цілей ввезення. Правильне оформлення економить нашим клієнтам цінний час на митних процедурах і гроші.

Теж стосується і відправлення документів з Німеччини в Україну. Якщо справа стосується чогось цінного, то не варто сподіватися на удачу і відправляти їх, не розібравшись у ризиках втрати і порушення збереження. Документи наших клієнтів завжди застраховані і протягом двох тижнів вони отримують компенсаційну виплату в розмірі 300 євро у разі втрати посилки (сума виплати може змінюватися, в залежності від умов страхування).

Окремим напрямом нашої роботи можна виділити доставку особистих речей. Наприклад, якщо ви забули ключі від машини, телефон, ноутбук або щось подібне, то ми допоможемо вам переслати ці речі з Германії в Україну. Останній подібний запит був пов'язаний з валізою, яку клієнт забув у номері готелю.  Коли справа стосується таких делікатних питань і дуже важливо, щоб відправлення було зроблено швидко та з увагою до цілісності, то ми стаємо вашим надійним помічником. Ми організуємо для вас кур’єрську доставку від дверей до дверей. Подбаємо, щоб у вас був трек-номер для відстеження посилки. А головне повністю проконтролюємо, щоб ваші речі були відправлені та якнайшвидше прибули до вас.

Перелік необхідних документів залежить від того, що ви ввозите в Україну, в якому обсязі, скільки це коштує та хто одержувач посилки (фізична чи юридична особа). З усього можливого переліку, і на що ми постійно акцентуємо увагу наших клієнтів, потрібно виділити митну декларацію. Її слід заповнювати дуже обережно та обдумано. 

Коли ми ведемо доставку, то перевіряємо ці нюанси, а також готуємо документи, щоб ви могли їх роздрукувати та передати до кур'єрської служби. Дуже важливо, щоб у разі декількох товарів у посилці, ви вказали кожен з них (опис і ціна). На нашій практиці вже не раз траплялися ситуації, коли клієнт халатно поставився до заповнення документів, і для отримання посилки йому необхідно було їхати на митницю, розпаковувати отримання і правильно його декларувати. 

Згідно з сьогоднішніми нормами, товари, які коштують менше 150 євро, не підлягають розмитненню. Незабаром ця ситуація може змінитися, тому стежте за новинами або зв'яжіться з нами для консультації, перед оформленням посилки.
 
Щоб розмитнити товар понад 150 євро або з особливим митним статусом, вам можуть знадобитися такі документи:

  • Інвойс.
  • Спеціальна декларація про ціни на підакцизні товари.
  • Картка обліку суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності.
  • Документи, для визначення митної вартості товарів.
  • Документи, що інформують про країну походження товарів.
  • Документи, необхідні для визначення коду товару УКТЗЕД.
  • Документи на застосування пільгового режиму оподаткування.
  • Висновок експертів про культурну та матеріальну цінність товарів (стосується різних
  • предметів мистецтва).
  • Специфічні документи: довідка від санітарно-епідеміологічного, ветеринарного, карантинного, фітосанітарного, екологічного або радіологічного контролю.
  • Документи, що підтверджують сплату зборів, митних платежів.

Розрахувати вартість митних зборів ви можете самостійно, скориставшись калькулятором у нас на нашому сайті. Про загальну суму зборів, ми попереджаємо своїх клієнтів заздалегідь, щоб мати змогу завчасно все оплатити та отримати посилку без затримок. Зазвичай цей процес займає не більше одного дня.

03
Які етапи розмитнення посилки та вантажів? Скільки часу займає доставка з Німеччини в Україну?

Які етапи розмитнення вантажів та посилок з Німеччини?

Якщо ви або відправник ніде не припустилися помилок і ваш вантаж не порушує будь-яких норм законодавства України, то процес митного оформлення проходить через кілька етапів:

  • Подання заповненої декларації, з урахуванням усіх товарів у посилці та їхньої вартості.
  • Обробка митними органами декларації та подання всіх інших документів, якщо вони необхідні.
  • Митники перевіряють правильність і точність наданих документів, коди УКТЗЕД і суми нарахованих платежів.
  • Перевірка вантажу на відповідність наданим документам і легальність ввезення.
  • Оплата митних зборів у разі, якщо з документами не виникло жодних проблем.

Саме під час перевірки посилки та супровідних документів і виникає найбільша кількість проблем. Здавалося б, вантаж уже в Україні, залишилося зовсім трохи, але через незнання правил, момент отримання може бути відтермінований на тижні, а інколи й місяці. Радимо вам не ризикувати, і або досконально вивчити нюанси доставки самостійно, або ж звернутися по допомогу до нас. 

Скільки часу займає доставка з Німеччини в Україну?

Очевидно, що військові дії негативно позначилися на швидкості міжнародної доставки. Закриття повітряного простору над Україною заблокувало найшвидший спосіб пересилання – авіафрахт і поняття експрес-доставка для нас зараз не зовсім актуальне.

Ґрунтуючись на нашому особистому досвіді, реальні терміни доставки посилок з Німеччини – 5-7 днів. Сьогоднішня логістика для імпорту в Україну має такий вигляд: 2-3 йде на шлях із Німеччини до Польщі. І 3-4 дні на транспортування наземним транспортом з польського хаба до Києва або зазначеного місця призначення. Ці терміни вказані, як усереднене значення. Вони можуть бути змінені через різні обставини, наприклад, святкові дні, проблеми на кордоні або інші форс-мажори.

Хочемо зазначити, що для регіонів, куди міжнародні кур'єрські служби не доставляють вантажі, ми виступаємо ще одним хабом. Ваша посилка приїжджає до нас і далі ми відправляємо її місцевою службою доставки, наприклад, Новою Поштою у ваше місто.

На завершення, хотілося б додати, що не варто боятися замовляти товари з інших країн, це може бути приємним і вигідним процесом. Головне зрозуміти, що митні норми, як і будь-які інші закони, не терплять недбалості. Щоб ваші посилки приходили вчасно, достатньо знати і дотримуватися встановлених законів. Ми можемо допомогти вам у цьому, і позбавити від необхідності вивчати всі правила міжнародної доставки самостійно. Довіртеся нашому досвіду і ми подбаємо про те, щоб у вас не виникло проблем з отриманням вашої посилки.

Популярні сервіси

Митний брокер у Києві

Замовляючи товари з-за кордону, велика ймовірність того, що рано чи пізно вам доведеться мати справу з митницею. Завдання митних о...
Митний брокер у Києві
Калькулятор